Okullarda yapılacak söz varlığını zenginleştirme çalışmaları ile öğrencilerin dilimizin zenginliklerini tanımasını, kültür taşıyıcısı olan sözcüklerimizle buluşmasını, buna bağlı olarak da dili iyi kullanmasını ve düşünce dünyasını geliştirmesini sağlamak amacıyla Okulumuz Görsel Sanatlar Öğretmeni Esra Kebeli tarafından öğrencilerimlze tişört tasarımı yapıldı,okulumuzda komsiyon üyeleri tarafından birinci seçilen eser, değerlendirilmek İlçe Milli Eğitime gönderildi.
Adıyaman Türk Kızılayı Şube yetkilileri tarafından okulumuzdaki öğrencilere,Psikososyal destek programı kapsamında,Sınav Kaygısı,Hijyen Eğitimi,Çocuk İstismarı,Akran Çatışması gibi konularında çeşitli eğitimler verildi.Türk Kızılayına Sonsuz Teşekkürlerimizle.
May
Okulumuz Beden Eğitimi Öğretmeni Halime ADAK ve Sınıf Öğretmeni Adnan ÖZER önderliğinde düzenlenen futbol turnuvasinda kiyasiya rekabet yaşandı. Hem kiz hem de erkek sinif takımlarının göstermiş olduğu mücadelede başarılı olan ve katılım gösteren tüm öğrencilerimizi yürekten kutlarız.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Hazır
#KöklerdenGeleceğe
Millî Eğitim Bakanlığı
Adıyaman İl Milli Eğitim Müdürlüğü
May
Çok Özlemişiz… 23 Nisan ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı velilerimizin yoğun katılımıyla büyük bir coşkuyla kutlandı. Törenimizde harika gösteriler sergileyen öğrencilerimize, emeği geçen öğretmen ve personelimize, törenimize katılan velilerimize ve misafirlerimize teşekkür ederiz.Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan törende,çeşitli şiirlere,müzik dinletisine,skeçlere,çeşitli yarışmalara ve gösterilere yer verildi.Tören sonunda, Ulusal Egemenlik koşusunda derece yapan öğrencilerimize madalyaları verildi.Okulmuz müzik topluluğu büyük beğeni kazanırken yarışmalarda öğrencilerimizin çoşkulu anlar yaşadığı gözlendi.
Yeşilay Derneği’nin düzenlediği “Sağlıklı Nesil Sağlıklı Gelecek Yetenek Yarışması” kapsamında,Görsel Kategori sınıflandırmasında Öğrencimiz Hira Nur Kömür, İlkokul dalında İl birincisi olmuştur.Öğrencimizi tebrik ederiz.
May
Bilindiği üzere eğitim sistemimizde öğrenci seçme ve yerleştirme sınavlarında çoktan seçmeli sorular kullanılmaktadır. Ancak çoktan seçmeli sorular, öğrencilerin cevapları kendilerinin oluşturmasına olanak vermez. Bu tür sorularda seçenekler vardır ve öğrencilerden seçenekler arasında tercih yapmaları beklenir. Bu nedenle bu tür sorularla öğrencilerin eleştirel düşünme, problem çözme, yorum yapma gibi üst düzey zihinsel özelliklerinin ölçülmesi zordur. Öğrencilerin üst düzey zihinsel özelliklerini ölçmek için açık uçlu soruların kullanımı daha uygundur. Çünkü açık uçlu sorular öğrencilere düşünme ve kendi cevabını oluşturma olanağı vermektedir.Türiye geneli 81 il arasında pilot okullardan seçilen okulumuzda 30 Nisan 2024 tarihinde okulumuz 8 sınıf öğrencilerine Türkçe,Matematik,Fen Bilimleri dersinden sınav yapıldı.
May